Pomoc

faq

Potrzebujesz pomocy? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ).

Aby zobaczyć odpowiedź po prostu kliknij w wybrane pytanie.

Pierwsze kroki w serwisie Doładowanie.pl


Czym jest Doładowanie.pl?

Doładowanie.pl to serwis, który umożliwi Ci doładowanie telefonu bez wychodzenia z domu! Dzięki nam o dowolnej porze dnia i nocy zasilisz konto swojego telefonu szybko, wygodnie i bezpiecznie. Nie trać czasu na stanie w kolejkach w sklepie – doładowanie telefonu online jest prostsze niż myślisz. Doładuj swój telefon już teraz na www.doladowanie.pl.

Jak doładować konto w serwisie Doładowanie.pl?

Doładowanie konta w serwisie www.doladowanie.pl jest bardzo proste! Wystarczy, że:

1) Wybierzesz operatora i kwotę doładowania jaką chcesz zasilić swoje konto ( np. Plus 50zł )

2) Podasz numer telefonu i adres email

3) Dokonasz opłaty za pośrednictwem wybranej metody płatności ( np. poprzez bank BZ WBK )

W jakiej sieci mogę doładować telefon?

Doładowanie telefonu


Jak szybko otrzymam doładowanie?

Doładowanie telefonu otrzymasz smsem od razu po dokonaniu płatności. W tym samym czasie otrzymasz również wiadomość email, która potwierdzi zakup doładowania.

W jakich godzinach mogę doładować konto?

Usługa doładowania konta w naszym serwisie jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu! Dzięki nam doładujesz swój telefon każdego dnia o dowolnej porze dnia i nocy!

Czy dostanę potwierdzenie doładowania konta?

Tak, po opłaceniu usługi oraz wpisaniu w telefonie otrzymanego kodu, dostaniesz od operatora wiadomość potwierdzającą doładowanie Twojego konta wraz z informacją o kwocie zasilenia.

Dlaczego nie otrzymałem doładowania?

Jeśli nie otrzymałeś doładowania sprawdź czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie oraz czy posiadasz zasięg w swoim telefonie. Jeżeli numer Twojego telefonu został podany prawidłowo, a Ty masz zasięg w telefonie – sprawdź kolejno czy Twoja skrzynka SMS nie jest przepełniona, a następnie wyłącz i włącz telefon. Sprawdź również czy otrzymałeś od nas potwierdzenie na adres e-mail, który podałeś przed dokonaniem płatności. Jeśli nadal nie otrzymałeś doładowania – skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny.

Płatności


W jaki sposób mogę zapłacić za doładowanie?

Akceptujemy następujące płatności online:

  • Karta Visa
  • Karta MasterCard
  • Szybkie płatności Blik
  • Alior Bank
  • ING Bank
  • mBank (mTransfer)
  • BZ WBK
  • Bank Pekao
  • Inteligo
  • Credit Agricole
  • iPKO
  • Eurobank
  • Citi Handlowy
  • Deutsche Bank
  • Millenium Bank
  • Idea Bank
  • BGŻ BNP Paribas
  • GET IN Bank
  • BOŚ Bank
  • Noble Bank
  • PBS Bank (Podkarpacki Bank Spółdzielczy)
  • T-mobile Usługi Bankowe
  • Orange Finanse
  • Bank BPS (Grupa BPS)
  • SGB (Spółdzielcza Grupa Bankowa)
Czy płatność za doładowanie jest bezpieczna?

Tak, dokonując płatności na naszej stronie doładowanie.pl możesz czuć się bezpiecznie. Każda transakcja jest szyfrowana i odpowiednio zabezpieczona.

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie?

Tak, wystarczy, że w trakcie składania zamówienia zaznaczysz opcję „Chcę otrzymać fakturę” oraz podasz dane potrzebne do jej wystawienia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta

Wybrane doładowania

Nie wybrałeś jeszcze żadnych doładowań :(